jaaamensiii

Glömde två grejer från helgen.. vi åt världens godaste pizza plus att vi träffade ett "tennis proffs" mohaha

Aja.. tillbaka till vardagen och allt vad det innebär...André har kommit in på skola i borlänge och ska flytta ner i slutet av augusti=( Jag är verkligen jätte glad för hans skull att hankom i på det han ville... men varför så långt bort? Själv kom jag in som personalvetare i umeå... men det blir inget utav...jag är mer inriktad på polis eller logoped? Aja... så vad gör vi i höst mina vänner? Palla bo kvar om andré ska flytta, kommer ändå inte kunna sova själv haha... Tåls att tänka på...

Igår blev det trästocks och såg Radon Riders, råå härliga:P Jonas blev då helt frälst! Blir nog att dra sig ner ikväll oxå...men först bir det taco här hemma med ElinH o Patchew såklart! mys!




Annars är det typ inge vidare


Kommentarer
Postat av: josefine

sen såg du Ola och Noomi Rapache (eller hur fasen det nu stavas)

2009-07-17 @ 14:47:27
Postat av: Anonym

visst ja=)

2009-07-17 @ 15:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback