tjoohooo=)

Helgen har bara börjat och fortsättningen ser lovande ut=)
I torsdags blev det först tjejhäng hos erro, det e konstigt det där... att det kan ta så mkt längre tid att göra sig klar om man e två tjejer än när man är själv med tex sin man? hrm.. aja vi blev då klara tillslut o begav oss till Eva o byske... en mkt bra uppstyrd kväll men god mat trevligt sällskap å lite lek=)
Härligt härligt!
Väl ute på lanternan fortsatte festligheterna... orkar inte gå in på detalj men jag blev erbjuden jobb plus att erica åkte hem tidigare så jag fick(som lovat) åka hem med östling i taxin... 700:- gick notan på och hur mkt jag än försökte fick jag inte betala en krona. Nåväl... gårdagen sov jag bort haha... tills kvällen kom då vi såg Harry P.. helt okej må jg säga... nu måste jag läsa boken som kommer efter denna... vill veta vad som ska hända=)

Aja party ikväll typ? Hos peter o Nina.. det blir mysigt! Hoppas Erica o Lukas vill komma förbi å säga hej!







Orkar inte lägga upp np fler... ska göra ett sommaralbum på fejan snart...:P



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback