Vilken helg=)

Flamingo och sussie is back in town

Helgen har varit kanon! =) Den har innehållit:

* öl o cigg på en parkbänk(ej cigg för Sussie dock:p)

*BRITNEY,jäkligt bra! säger bara HIT ME BABY ONE MORE TIME

*
Massor med shopping

* Mkt bra boende hos roliga Jossan och gentlemannen Pascal

*ParapapapapapapapapaPaparapaparapapara clack bumParapapapapapapapapa :P

*Jon till göteborgare som kallar mig mamma+ "hörruduru"

*Vi får inte heller glömma "knarkaren" som visade sig vara en staty

tasch för denna helg!

Kommer pix sen!!

Tycker även att ciderelin ska skynda sig hem från semestern!

Suringar imorgon hos ida med massa brudar , blir mys=) Lite vin på det skulle jag även tro! Typ sigen att gå ut? hrm få se om det!

gillar mitt upplägg på inlägget...baaaaaaaaaaaj


Kommentarer
Postat av: ida

Välkommen hem sötaste! =) Jag ringer dig imorogn!

2009-07-14 @ 22:51:38
Postat av: Sussie

BALL BALL BALL, Må bli igen!

Postat av: josefine

haha ja, det var jättekul! ni måste komma och hälsa på igen!

2009-07-16 @ 08:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback