wiiiiee=)

Vilken start på helgen! Igår kom Majsan,Erik och Jonas(sen lukas-anna-adam-johanna) förbi oss i falkan! Vi åkte vattenskidor o wakeboard sen blev det bad o fika som Adam tagit med sig=) Hur kul som helst!
Idag ska jag hjälpa elin med maten inför kvällens tjej-avskeds-födelsedags-fest =) Resten av helgen kommer att spenderas i Bure! tjoohoo! Detta kommer bli awesome!

Känns dock jobbigt att inte få sova med andrej inatt=/ men det är väl lika bra att börja vänja sig... 
Men nästa vecka e både jag och han lediga å då ska vi bo i falkan o på fredag e det dags för pite å allt vad det innebär=) Sen på lördagen fyller Elit år och det måste ju firas=)

Aja ska se lite simning nu medans jag packar med mig allt jag ska ha... svårt att veta vad man behöver? tur att andrej kommer på lördag..om jag glömt nått:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback