En vecka kvar...

Fredag-söndag-måndag kvar... kom igen nu, kan tiden gå lite fortare?

Jag känner mig redan less... att han har infört fem-minuters intervaller är fan inte okej! Var tvungen att påpeka det för honom men han verkar inte ta åt dig!! Mkt det kan ge??? Ni som vet vad jag snackar om  förstår hur irriterande det kan vara....
Tur att jag har tvättdag idag iaf... då kan man springa bort en liten stund så man slipper detta elände!!

Annars då...jo igår blev det goo middag på olles med Elit FreddePatchew! Härligt att sitta ute, nu känns det verkligen som sommar!
Efter det blev det bio Baksmällan (inte andrej dock).. den var sjukt roligt! Gå och se!

Imorgon är jag som sagt ledig o då tycker jag att vi solar å käkar glass? Vad sägs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback