Grattis maaami!

Då var det måndag igen!
Helgen hah varit lugn men kul ändå! I fredags var vi på gårdsfest på mobacken.. kanon väder  hela kvällen, enda tills dom där satans myggen kom och förstörde... så istället för att sitta stilla begav vi oss till  dom andra och spelade lite volleyboll! =)
I lördags blev det suringar minigolf o en mkt obehaglig film hos Peter o Nina.. myys! O eftersom söndagen var fri från både huvudvärk och annat så spenderade vi den åt att städa å tvätta i sinne! Men bra blev det!

varför jag är uppe nu e för att andrej försov sig som vanligt´o jag  kan fan itne somna om när jag blir väckt sådär... aja
min mor fyller år idag å det ska firas=))

här kommer ett litet smakprov på filmen från i lörsdags..




Kommentarer
Postat av: Sussie

Usch den där filmen är superäcklig ju:P speciellt brudfan uppe på vindan!

Postat av: Anonym

haha ja verkligen! FYY

2009-06-15 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback