pirr i magen

Jag har tokstädat hela lägenheten haha jag måste ha nått annat att tänka på idag =) Jag är fruktansvärt nervös!! Pratade just med en jobbarkompis till andré som var minst lika nervös! Hoppas både hon och jag fixar det! vore ball=)
Men som du säger ida jag har ju en bra anledning att skylla p om det går riktigt åt h-vete=)
fast samtidigt så känner jag samma känsla som man gjorde då man skulle ¨på nån större tävling, lite pirr i magen men samtidigt känner jag mig stark å satan så motiverad! =) Men ack så många gånger man åkt på tävling, vältränad som få men ändå fått syra så in i helveeete haha. Jag kan trösta mig med att jag har vilat mig i form till denna "tävling" och det har faktistk gått rätt bra förr =)

Nu ska jag fortsätta där jag slutade... håll tummarna!

SM-99 Tror det var Lars Frölanders rumpa jag o erica stod o tog kort på ?=) Eller minns du gums?=)


Kommentarer
Postat av: erro

klart de var frölander, han med ljusblå rand på badbyxan tror jag är han..Mmm;) vilken sommar...haha

2009-06-04 @ 12:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback