Separate ways

Helgen blev lyckad!
Efter en skön förfest med lite blandat folk varvat med fishermanshot och en händelserik cykeltur  så avslutade vi kvällen med en tur förbi statt, helt okej ute måste jag säga!
Cykelturen påväg hem var minst lika rolig, om inte roligare... vi genade på konstiga ställen,  lyckades falla stillastående osv osv.. kort kommer senare! =)

Igår hade jag förväntat mig en mkt mer sliten ingo.. men jag var faktiskt mest trött =) Rätt skönt att der var dåligt väder igår så vi kunde ligga inne och mysa hela dagen tills det var dags för suringar i falkan wiie..! Hur gott som helst! =) Eftersom vädret blev bättre ju längre kvällen gick så styrde vi upp volleyboll! kommer väl säkert bli sjuk på eftersom sanden var hyffsat kall.. men det var det nästan värt i sånnafall=)

Aja ska gör mig nån lunch nu..- senare idag vette klan vad som händer.. blir träning ikväll iaf !

BAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback