oh my

Jag har nog aldrig i hela mitt liv mått så här dåligt! Efter en natt med dålig sömn o en halv taskig frukost drog jag mig till bure för att hämta upp mor och far! Det började redan då.. jag försökte spela cool lugn, men det gick väl sådär.. mamma försökte peppa upp mig med om det inte går hela vägen har du iaf en bra anledning att skylla på..men men...
Klockan 10.00 var vi framme i Umeåstad. Uppspelt men samtidigt ybernervös var jag äntligen(?) framme!!
Testerna började inte föränn kl 13.00 så jag fördrev tiden med en god lunch med Eva o lite annat smått o gott..!!
Ännu mer nervös begav vi oss till Nolia, där vi skulle utföra testerna... ooh my! har nog aldrig mått så dåligt.. magen hade vänt sig ut och in o jag kände mig sjuk o hade ont överallt!!
 Men väl inne i omklädningsrummet möttes jag av 10st (MINST) lika nervösa som mig själv! =) Vi var bland dom första på plats o började genast snacka löpning å allt det där andra som stod på schemat.
Det kändes som vi satt där en evighet...en evighet som bara varade i ca 30 minuter.. men ack så nervösa vi var.. allihopa...
Kl.13 stängdes dörrarna och vi var alla 45 samlade....ett tryckt stämning susade i salen tills det att Lasse;Hasse eller var dom nu hette började presentera sig och berätta hur dagen skulle se ut..
 Jag och kristin ( en jätte söt öviks tjej) hamnade i samma grupp.. vi valde även att springa i första heatet! Oooh my!
Över min förväntan fixade ag tiden med råge o jag som hade så bra anledning att inte springa fort! jag lyckades men jag är rätt säkert att den där lilla tävlingsdjävulen som bor i mig har en stor del i det hela!
Dom två följande momenten, harrestest och förflyttning av en  77kg tung (StenTung  som han kallades) docka...gick hur bra som helst! O vilken härlig stämning det var!! Träffade många härliga människor under dagen o nu håller vi bara tummarna för fortsättningen...
O trots att du inte är riktigt övertygad om mig som polis, så finns det en drös andra som är det...inklusive mig.. aa vi får se vart detta slutar=)


Kommentarer
Postat av: idaaa

ooh är så stolt över dig min lilla Polis!

2009-06-03 @ 22:18:41
Postat av: fiffi

grymt Ingo! lite imponerad må jag säga

2009-06-03 @ 23:44:48
Postat av: erro

du är så duktigt gumman..=) visste du skulle klara de... tror du blir grym som aspirant Ingo..;)

2009-06-04 @ 12:03:09
Postat av: karin

Hejja! =)

2009-06-05 @ 09:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback