typiskt

Mkt orutinerat av mig... efter att ha läst som en dåre varje tillfälle som  har  getts dessa två dagar är nu När jag hör din röst utläst.. o nu ligger jag här på jobbet utan att ha någonting vettigt att läsa! GAH! Imorgon blir det staden för följande inköp:

*Boken Ljudet av ditt hjärta
*
Boken Så länge vi båda andas
*
Nytt kérastse schampoo /inpackning
*Nytt Id-puder
*Ny ansiktskräm och rengöring
*Något fint klädesplagg
*Se på en ny mobil

Typiskt att alla ens skönhetsprodukter(haha?)  ska ta slut samtidigt,,, blir en härlig klumpsumma , men som tur är räcker det ooerhört länge...aja.... nu måste jag sova så det blir morgon snart! För då ska vi till andrejs stuga för lite sol och bad=)

Me LIKE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback