090304

Efter man har tänkt i flera dagar, tyckt att förslagen man kommit fram till låter hur bra som helst och tror å hoppas att du ska tycka likadant.... att du ska bli glad och tycka " fan vi kör på det".....
Men när man inte får den respons man hade hoppas på så sjunker ens positiva tankar ner till noll..... jag vill inte vara ledsen och inte på min storebrors födelsedag... nog för att denna jävla veckan som kommer en gång i månaden (ni vet vilken jag menar) just har infallit och bidrar till att man fan flännar till nästan vad som helst....
Nog för att jag är en sån där känslomänniska, men det finns ju gränser.. inte klan gråter jag till vad som helst.. n o p e

Jag har även fått veta att jag blir arbetslös nästa onsdag.... å hur fan ska detta slut.. kommer jag få stämpla eller inte? jag måste dit imorgon och ta reda på det.. hade jag varit smart nog hade jag styrt upp det för länge sen.. men men,.,, jag har tänkt att allt kommer ordna sig. bla bla bla.. neee jag får tillbaka jobbet den 16 maj.. å har fan inte den blekaste vad jag ska hitta på......

Nu ska jag gå och mysa med min underbara familj, för vad som än händer har man då alltid dom att falla tillbaka på..

Trots en dålig dag för Ingo, så önskar jag min söta bror en underbar dag...( kan det bli annat när ens familj kommer och överraskar ?) sen att Emma också får en härlig födelsedag!! På fredag är jag din!

Kommentarer
Postat av: skidan

en puss till dig

2009-03-04 @ 15:25:48
Postat av: HannaMaria

vännen. "den veckan" är även "den veckan" för mej i veckan, så du har mitt medlidande:)

har du tråkigt äre bara du kommer ner till sthlm och hälsar på mej under "mellan-ett-jobb-perioden"!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback