AIK AIK AIK

Jag är så lycklig! Solen skiner, snön smälter och AIK är vidare till semifinal!! =) Efter första förlägningsperioden åkte alla hem till sitt och såg fortsättningen var för sig=) haha att man kan jaga upp varandra så mkt! =)jag och sara flög nästan upp till taket då aik kvitterade till 2-2!! haha alla förutom andré blev helt uppspelta, "han var så trött " :P
Väl hemma på get igen så fortsatte spänningen!! Efter ännu en förlängningsperiod blev jag andre och den söta tanten på våning 6 engagerade i en brandvarnare som  var i fullgång! Det var nämligen hennes grannes branvarndare som var igång... ingen svarade då vi ringde på, så vi ringde hyresvärden som kom på en gång(ringde även brandkåren),  vi låste iaf upp dörren och.,som tur var, var det "bara" en platta som stod på , utan någonting på den! Det som var lite underligt var att gubben som bor där låg och stooorsov i vardagsrummet? Att han inte vaknade?? Måste ha varit full eller något,,, tur att det inte blev nå mer iaf! Vi hann iaf se klart matcen, och brandmännen som kom förbi get satt och lyssnade på radio på högnivå och skrek sig nästan hesa då Konskenkorva avgjorde=)
En händelserik kväll igår! =)

Idag har jatg varit uppe sen kl 7, hade lite ärenden att göra. Efter det blev det gym på 360!
Nu ska jag städa iaf...har mkt att göra här hemma... när man liks är arbets kan man ju göra lite hemmafru-sysslor!

Aja längtar till helgen!
BAJBAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback