Dr.Ingrid

haha trots att jag hade sagt till i förväg så rings det ändå på nätterna!! tur att jag var smart nog att slå av ljudet, så jag slapp vakna där vid halv tre!
Ni förtjänar ett stort straff!

idag har jag bestämt mig.. det här är sista dagen jag är förkyld. Imorgon friskförklarar jag mig själv vilket innebär att jag inte lider av hosta, snuva eller bihålsproblem.
Det är härligt att vara sin egen doktor!!

Ses imorgon på boxen!!

ps. jag funderar starkt på att köpa kort på nya gymmet oxå.. för lite variation? Någon som ska med å testa?

Kommentarer
Postat av: HannaMaria

Det var nära att du fick ett samtal av mej med faktiskt! haha. snackade med karln din och han peppade mej!:p snällt av honom va:p men den snälla sidan i mej fick mej att låta bli:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback