Fredag den trettonde

Jomen visst... otursdagen idag,och det känns. Nästan allt och alla har varit emot mig idag!
Det började redan imorse... andré blev tjurig för att han försov sig (alltså som dom flesta andra dagarna), en butter-andrej smittade alltså av sig på en trött-ingo... redan vid 8 imorse började alltså oturen... jag började städa vid halv nio, jag städar alltid då jag är lite upprörd..(frisk)...
Vid tio tiden ringde Elin och frågade om vi hade bestämt oss om hockeyn, eftersom andré inte hade ringt och sagt hur många vi blev.. var jag tvungen att ringa och skynda på det hela... efter många om och men kunde vi då boka.. ibörjan fick vi kabbe-platser, men det slutade som tur var rätt så bra?=) " vi har då inget nät framför oss, som elin sa" sant så sant!
Klockan elva till tolv flöt det på rätt bra!  Jag var nämligen och tränade barbell  på 360, me liike! Men efter det började det om igen...
(Eftersom jag inte hade fått i min nån lunch så kändes fan allt dubbelt så jävligt!)
Jag började med att gå in på vero moda, anna var upptagen och kunde inte hjälpa mig så jag gick typ in och vände=),        Sen gick jag vidare till Stadium, det enda jag ville ha var ett simpelt snowboard-överdrag(vill itne repa min nya fina).. nee fanns inte.....hungrigare än barnen i afrika gick jag för att ta ut pengar, jippie, bara en bankautomat som funkade... det var ca 5 st framför.. det flöt på rätt bra tills det att gubben alldels framför mig skulle ta ut pengar.. jag stod säkert där fem minuter och väntade på han!!
Jag Blev bara mer och mer irriterad! i samma veva börhade den andra funka!
A L L A förutom jag uppfattade detta och sprang dit istället... jag stod iaf tappert kvar och väntade på gubben... det visade sig att han hade TVÅ kort och försökt med fel kort hela tiden, innan tanken slog honom" jag har ju ett till kort" grr.. jag fick iaf ta ut mina pengar till slut, hungern blev bara värre och värre.... hämtade ut mina skor, sen gick jag på ica för att handla lunch... SUCK..
Två före mig till salladskön.. två gamla tanter som hade HEMSKA problem med att välja vilken sallad som var bäst.... äntligen.. en kvart senare stod jag i kassakön.. den gick tack och lov fort, men jag höll dock på att glöma mina halebopkvitton... som tur var satt det en gullig kille i kassan som påminde mig!
 Dåså äntligen påväg hem, jag gick i en rask takt för att få komma hem och äta min goda lunch... jag fick en annan väg än vad jag brukar, förbi edda.... medans jag pratade med LABBE(ida duschade) var det en idiot som körde tok för fort och valde visst att INTE väja undan för vattenpölen och jooooda, skvittrade ner mig.... jag blev så gud förbannad!!! Mötte självklart 4 killar som tittade lite underligt på mig.. haha och ursäkta Labbe för alla "fina" ord!
jag fortsatte gå hemmåt....väl hemma blev det lunch chill i soffan å lite städning(var fortfarande lite upprörd)....men nu efter en god fredagsmiddag med gubben så känns fan allt såå mkt bättre.....
Ikväll kan jag väl inte råka ut för nå mer?

Eva (KANSKE ELIN)kommer snart, blir mysigt=)


Ps. Igår när vi såg hockeyn insåg jag att Olivia må ju vara den sötaste i hela världen.. haha särskilt när hon pekar på magnus och skakar på huvudet(vill inte krama honom), medan hon ger alla andra en godnattkram=)
Charmtroll!

Nu ska jag lägga mig i denna sköna soffa å bara mysa =)

BAJ


Kommentarer
Postat av: ida

Haha men ingooo BRA dag! :/:/:/ fy. haha pappa sa ingenting om nå fula ord, må fråga han :) PUSS PÅ DIG OCH PEPPA FÖR IMORGON

2009-03-13 @ 19:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback