Hata hosta 4-ever

Eftersom min hostmedicin är slut så ringde jag idag för att få en ny.... men icke... "drick mkt vatten, det är lika bra som hostmedicin"! MEn snälla TANTA, ta dig någerst! Hon avrådde mig att träna! men det kan h on då fetglömma... jag måste klan få gymma å köra lite andra grejer.. man behöver ju inte vara på konditionspass varje dag.. jag går ju fan under annars.. det är så jäkla trist att bara sitta hemma, när alla andra kan träna.. blää... hatar denna hosta.. vill bli lika frisk som ida som pallar träna flera gånger per dag=) Nog för jag inte ändå skulle palla det men haha.. iaf en gång vore ju nått! Ikväll blir det iaf ingen box,... det blir hockey istället... tur att elin inte är svårövertalad=) Just nu sitter jag hemma hos mor å far.. har sorterat två lådor med kläder, kort å massa andra saker från mitt gamla rum... nu är det då lite ordning.. slängde en hel del faktiskt.. mkt ska jag lämna på myrorna.. nån kanske vill ha det... Hittade ett kort från balen.. tjenare smal-ingu.."7 kilo senare ingo" har som mål att nångång komma i balklänningen=) Det borde ju gå! Eller vem vet jag kanske kommer i den nu.. men vågar fan inte prova..lika bra att inte veta =) Aja nu ska jag leka med jojja! =) sen hem å hämta min snowboard wiiie! BAJ Ps.. mina inlägg blir så skumma när jag skriver här i bure.. cp-dator

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

Postat av: Sussie

INGU! NU MÅSTE VI ÅKA BRÄDA! Jag har köpt en ny jcak nu också så nu ÄR DET DAGS!

2009-03-12 @ 21:41:39
URL: http://susannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback