Huvudvärk AB

Vilken gårdag... började med att köra power på friskvårds, tok länge sen, det känns idag kan jg säga, efter det gick jag runt lite på stan.. shoppade lite grejer sen begav jag mig hem för att göra mit klar .... middag och en hel del vin tillsammans med 8 härliga brudar hos Emma!
Mys mys!
Vi fgick förbi Nocks igår, klan vilket härligt ställe! synd att det var lite folk! Ska börja göra reklam för et Elin =)haha
Men idag känner jag att det blev några vinglas för mkt.... huvudvärk AB =) Hade tänkt träna på de nya gymmet idag.. haha men jag pallade fan inte!

Nu har jag just laddat hem Twilight... äntligen har den kommit på dvdrip... jag älskar den här filmen! Ska snart börja läsa böckerna!!

Det kommer att ske en hel del förändringar inom kort.....både roliga och mindre roliga saker...

aja Edward, my love, väntar... baj


Januari -08

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hur kan du gilla twilight?! Såg den idag och den sög ju totalt. Jävligt tråkig var den och fånig också är edward till råga på allt jävligt ful. En besvikelse var den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback