jooodaaa

Idagåkte jag MP Simon och Novak till Umeå, bara över dan men det räckte då gott å väl! O vad det ringdes från alla dess håll å kanter..... KOM IHÅG. jag är inget jäkla pizzabud heller!  heeh
Hittade ett par rååå snygga jeans, två tröjor och en present till Patchew! =) Vi var borta tyyyp hela dagen... å det känns kan jag lova.. alla fyra har legat helt utslagna i soffan och försökt se klart Låt den rätta komma , vilken skiiitfilm!(du hade rätt sussie) Förstår som inte vad som var bra med den?
Men men...
Imorgon är det hemgång, blir nog ingen snowboard .. men  vi ska kanske till hemavan till påsk istället! Är ju hur många som helst som ska dit.. min söta Elin å massa fler! Vore sjukt skoj! Fick dock en kabbelön... men heee ordnar sig !




kan man bli nå mkt sötare?=) Tror icke det, "min" fina Novak


---

o åter nej, jag fattar inte varför....... konstigt det där, att allt bara blir som det blir ibland




StorMuki till er... och erica...


Kommentarer
Postat av: erro

Wei:) puss gums

2009-03-30 @ 18:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback