nu är det dags

Jag köpte träningskort på 360 igår haha ! Eftersom allt annat går åt fanders det här året så ska jag mot alla odds försöka vända det till något positivt! jag är relativt frisk å i och med det redo att ta tag i träningen igen! Idag är det första dagen på min och Sussies godisfria månad, än så länge går det bra!! =)
Jag ska från och med idag börja bete mig.. styra upp träningen igen..  jag känner mig själv så väl att med regelbundenträning mår Ingu mye mye bättre! =)

jag känner mig laddad! Nog för att smärtan i handleden är tillbaka.. men det finns ävl nå handledsskydd man kan köpa!


aja sitter på jobbet idag.. näst sista dagen på schemat.. sen är jag ledig i två månader =) lär nog få jobba lite ändå, så det ska nog ordna sig!

vad jag ser framemot nu är en halvlång resa till hösten? Någon som ska med?
efter nyår väntar antingen plugg? eller kansek något trevligt som säsongsarbete i åre månne tro? 
Jag har mkt idéer som vanligt... ta dom med en nypa salt =) me nnått blir det då av...

Kommentarer
Postat av: ida

Haha men vad händer?! vad hände med årskortet på friskvårds?! och vad har du köpt för kort på 360? ruggigt fint är det där ialalfall! ta med mig på dina gratisbiljetter :P

2009-03-09 @ 14:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback