prutt

Vilken kväll/natt och dag på jobbbet... skönt att jag slutade tio..
Idag har jag hunnit med en prommis med Elit..just nu ligger jag bara å slappar i soffan=) Ska snart börja göra nå vettigt.. ser rent förjävligt ut här hemma...

Jag måste sluta fundera så satans mkt... det tjänar ju ingenting till...... vet egentligen inte varför jag ska tänka på allt det där för det spelar ju ingen som helst roll... jag är allt bra knäpp ibland...

det suger att det inte blir nå hemavan heller.. man msåte vara 25 bast för att boka, vad är det för jävla påhitt....



tänk om man kunde få ha en sån liten tjoppe!!

Vill resa nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, får lite halvångest här i lilla trånga skell.....

Kommentarer
Postat av: ida

australien i höst, tycker jag!

2009-03-31 @ 15:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback