oväntat

Jag har äntligen kommit på hur allt det här hänger ihop... mkt av det här hänger ihop med jobbet å dessa dygnspass... jag tror fan det?
Att man sitter så still hela tiden och har så mkt tid över att fundera över allt och alla.... Jag har inte jobbat dygn på drygt två veckor(om inte mer), under dessa dagar har jag mått mkt bättre.. våren har kommit, vilket SJÄLVKLART har bidragit, men jag slipper fundera så jävla mkt... jag finner det sååå onödigt... jag mår då inte bättre iaf...
Nu ska jag inte racka ner på jobbet i sig.. för jag och elin har då haft en rolig eftermiddag med en sväng förbi maxi så det är inte för det.. men det är som sagt all denna dötid, som ofta spenderas till dessa onödiga tankar, som bara får en att må dåligt...
O nej.. jag har inga större bekymmer i mitt liv... men små vardagsbekymmer kan lätt bli större än vad man räknat med..

Jag har funderat mkt över hösten ikväll oxå.. (OVÄNTAT) jag gillar ju nämligen att planera saker.... visst jag kan ta saker som dom kommer och jag behlöver inte planera in nästkommande helg till punkt och pricka.. men när man ser på framtiden  i överlag gillar jag att ha en plan på vad jag ska hitta på... om den inte blir som det är tänkt från början ,utan slutar på ett helt annat sätt , jaa.. det må då ska va..
Som jag har skrivit så många gånger förr så måste jag resa... 7 veckor räcker... sen hemma i jul,,,kanske taxi i Åre en säsong, bara för att göra nått annat, sen hem till sommaren och sen plugg? att jag däremellan vil lskaffa hund är en helt annan femma! =)
Vad tror ni om det?

Längtar efter min storebror!kommer jag inte nästa helg så kommer ja å andré då nästa! Eller ska vi ta två i rad?



Längtar till imorogn iaf... blir gym med emma! kanske prommis med kamo sen mys med ELIT OCH IDA-GUMMAN!

Kommentarer
Postat av: erro

låter som en plan gums...

å[email protected] nästa då..haha

2009-03-20 @ 18:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback