Detta kommer att bli den längsta dagen på länge

Jag har tydligen blivit utmanad av både erica och ida.. ja då kör vi då.

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Ingrid
2. Ett ord på fyra bokstäver: Iver DÅ???:P
3. Flicknamn: Ingeborg
4. Pojknamn: Isak
5. Yrke: industriarbetare
6. Färg: Illgrön
7. Klädesplagg: Innesko?
8. Mat: Isterband
9. Sak i badrummet: (hår)inpackning
10. Plats/stad: Island
11. En orsak att vara sen: I12. Något man skriker: iiiiiihhoaaa  =)
13. Film: Independence day
14. Något man dricker: is te
15. Band: Iron maiden
17. Gatunamn: Industrivägen (i Bureå)
18. Bil: Isuzu (Känd??)
19. Sång: Imse vimse spindel

jag orkar inte utmana någon sorry! gör det om ni vill =)

den här dagen kommer att vara så förbannat jävla lång att jag helst skulle vilja sova bort den... men icket... har mkt att göra idag............ att jag sedan har en hypokondriker till man gör inte dagen bättre!!!

skit dag


Kommentarer
Postat av: ida

babe! köp skidor och äng med på vitberget ;)

2009-03-03 @ 10:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback