Slut med godis

När jag väl somnade sov jag rätt bra, inte helt fel att sova i min gamla bäddsoffa! Den är himla skön faktiskt!
Idag var jag som sagt förbi arbetsförmedlingen, eftersom jag redan var inskriven så slapp jag göra det igen, vilket var skönt.. vad som gäller nu är att jag måste dit på onsdag igen, för att anmäla mig arbetslös å prata med nån..hoppas det blir han den unga, verkade vara mkt bra..å han var himla söt haha

Just nu sitter jag å väntar på att min soppa ska bli klar... ska prova ett nytt recept idag.. hoppas det ska smaka!
annars blir jag sur!

jag och sussi ska även sluta med godis.. iaf till påsk., då vi ska köpa påskägg =) Längtar redan haha

idag kommer Jojje hem! blir mysigt!! så passande att jag blir arbets på tisdag då haha..men när åker du tillbaka??


annars är det som det var igår... lite sisådär va.......

jag skulle behöva en utlandsresa.... nu nu nu nu nu...

förresten, jag fick ju klan min lön idag! En mkt bra sådan,trots att jag INTE fick pengara för träningskortet.... jävligt skumt att dom inte skickade med det nu?? måste ringa och kolla med dom imorgon....


aja nu må jag äta.. skriver kanske mer sen...


Imorgon är det födelsedagsmiddag hos emma!


Kommentarer
Postat av: idaa

Haha orka sluta äta godis:P losers! :P

2009-03-06 @ 13:27:18
Postat av: Sussie

jag vräker chips och godis idag så att sockret ska ligga kvar i min kropp ända till påsk! Vi får typ upprätta nått sorts krisnummer till mig då jag blir för sugen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback