YO

Mina handleder värker nästan ännu mer idag..jag börjar nästan känna mig lite orolig.... eftersom jag har missat två av mina bokade tider på vårdcentralen, så har jag fortfarande inte fått reda på vad det kan bero på... måste typ ta mig upp till akuten om det inte blir bättre.... inge roligt att ha ont på sånna ställen som man använder ständigt..!!


Ett stort grattis till Bröderna Wiklund , som fyller hela 23 år idag!! Nu är det dags för ögonkräm moahah

Aja jag ska till arbetsförmedlingen snart.. håll tummarna... sen ska jag fixa min snowboard... å sen tror jag att jag ska dra med mig elin å sola! =)

360 ikvälll wiiieho! hoppas att elin och köper kort där OXÅ!! Då kan vi leka där dygnet runt i två månader=)


Novak tittar efter fåglar =)




Kommentarer
Postat av: idaa

meen:/ har du fått ont igen ?:/

2009-03-11 @ 11:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback