Already gone

Klockan är bara ett och jag har redan åstadkommit en hel del. Har fickat id-kortet på kommunen, Najsbajs.. efter det gick jag o väckte Elit för en morgonprommis! =) jag älskar verkligen morron promenader, hur trött man än är så blir man så mkt piggar och allt blir så mkt bättre !
Direkt efter det blev det handling med mor o far! Eftersom jag har "diabetes light"  så var jag lite små grinig i början, men som tur är vet dom exakt hur jag fungera, så vi gick och åt lite god lunch å poff så var "hon" bort och Ingo var åter på besök=) haha Ni är bäst!
Det är även så skönt att höra att jag alltid tyckt så här.. att mina åsikter aldrig har ändrats haha.. nått måste det ju bero på varför jag inte kan släppa det?
Skönt att få prata lite med mamsen som förstår precis=)


Ne nu ska jag lägga mig o lyssna på lite go musik å bara vara!



Me like..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback