Äntligen fredag

Igår var den bästa dagen på länge, det blev goo lunch med bror på tatung sen vidare till solbacken för lite vin o annan medicin=)
Vad mer hann jag me igår, jo jag röjde upp efter karln som har tendens att tappa sina kläder överallt, grrr. Behave
Haha o eftersom simon ska ha koll på min löpträning nu så hade jag inget annat val än att dra mig till  ´360 o försöka springa dom där 2 km under 10min, kondisen är fan ine som den en gång varit, jag trodde fan att jag skulle dööö! Som tur var körde vi lite yoga sen,  det är fan helt underbart, för både kropp o själ =)

Aja idag är det då äntligen fredag vilket innebär lite solning, barbell, kanske lite shopping(?) b a r a nått litet till imorgon kanske, sen blire jobb för hela slanten. Typ skönt att jobba helger, lagomt lugnt får vi hoppas!

Ne ni... Dags att ta tag i dagen, imorgon är det dags för den efterlängtade jobbfesten, till er som inte var taggade till tusen på party tycker jag ska börja tagga upp! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback