=)

Vilken mysig dag jag har haft idag!
Först prommis med Andrej o Elit, sen lite fusksolning.. efter det blev det stoooorhandling på coop? Typ bra skit, det kändes som att vi fick mkt mer för pengarna än vad vi brukar. Är coop så mkt billigare? Ingen vet, men det tåls att tänka på om det är mer ekonomiskt att handla på Coop istället för maxi.

Ser typ framemot helgen... Imorgon ska vi o "Elin´s" gå och se änglar och demoner..o köpa lite ister.. är hur sugen som helst på godis så imorgon ska jag nog slå till haha=)
På lördag kan det bli grillning.. beror lite på? Annars får jag och suz leka själva, mysig hemma kväll med god mat och lite slager kanske? he blir nog bra=)

Nu ska jag ringa o peppa suz på lite yoga!=)


hahaha Piff i Puff under ett träningsläger för många herrans år sedan=)



Kommentarer
Postat av: sussie

jäklarns vilken mage du hade där då:P Ingen bulldeg så långt ögat kan se:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback