"Främlingen"

Vilken härlig kväll jag har haft! Direkt efter jobbet blev det 2 greys avsnitt o lite math. Sen vidare till Elit för en härlig prommis  vid älven i den härliga kvällsolen! UNDERBART.
Kl 20  var det dags för fika med TobbeG o Emma, o vad jag har skrattat haha Det var länge sen jag mått så här gott! Längtar tills tobbe kommer hem i sommar, så mkt skoj vi ska ha ! =) puss!

Nu sitter jag bara o väntar på att patchew ska sluta jobbet, han ska få en stor kram o en blöööööt puss.. han klarade ju teorin idag o det må ju firas haha


Ne nu ska jag ta med mig den här härliga kvällen till imorgon, allting blir så mkt lättare med goa vänner o allt detta skratt.. jag är ju ingen bitter människa egentligen, har bara haft lite missflyt.. nu är det dags att bli den glada Ingo igen, bort med allt det där dåliga å in med lite "främlingen" och "skitsnack" haha=)



Pippi"Tobbe"Långstrump djuriskt ball!
Bild snodd av
oattraktiva.blogg.se

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback