Uno dos tres

Det börjar dra ihop sig till fystesterna. Jag börjar känna mer och mer panik... hostan har inte släppt än, trots mina två veckor med penicillin.. har en vecka kvar på kuren å sen är det fystesterna.... blir jag inte kvitt den där jävla bakterien blir det nog tight att klara av löpningen... men vi får hålla tummarna för att tävlingsmänniskan i mig kommer fram, har ju tävlat förr då jag varit sjuk så det borde kanske gå! Dock hade jag lite bättre grundkondis på den där tiden haha..
aja annars får ajg satsa på nästa år... om det ens är polis jag vill bli?

Igår hade jag stora problem med att somna, mkt berodde nog på min långa o sköna sovmorron, men att inte kunna somna där vid kvart i tre är inte likt mig...
Så istället för att somna låg jag och tänkte på framtiden.. jag har bestämt mig för att skriva en lista på saker jag vill göra och saker jag vill se... har för mig att jag har tänkt samma tanke förr, men det har uppenbarligen inte blivit av=)
Så nu är det dags,, får se hur det här slutar...
En annan fundering jag hade igår natt var hur jag skulle göra med jobbet... jag känner att det är dags att byta inriktning.. jag började starkt fundera på Oslo igen.. spara ihop lite pengar och sen åka iväg ågonstans.... Det finns ju så mkt att se och uppleva!
Man blir gammal nog fort ändå och att inte passa på att leva som en 23åring när man lix är det ser ajg som ett nederlag....Nog för att staaaan  är ett rättså bra ställe att bo på... men det är fan inte dags att stadga sig än...? Livet är ändå tok för kort.. min värsta mardröm är att vakna upp som 50åring och inse att jag inte gjort ett skit medans jag väl var ung...

Aja morgondagens projekt är att scanna in högskoleprovet, lägga ut cykeln(dags nu), fylla på mobilen så jag kan ringa facket eller ska jag ta upp det idag då vi är där på annat uppdrag hrm...


ps. Har du sagt jag älskar dig till den du tycker om idag?


Kommentarer
Postat av: ida

Glöm inte bort promenad med Idusen! =) Btw, åk till norge i höst, oså resa till vår? Eller så åker du helt enkelt till göteborg i höst, och res i vår. I like it. PUSS

2009-05-25 @ 11:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback