Härligt Norge!!

Då var man hemma igen efter en mysig kväll med grillning o lite slager =) Jag måste säga att barn som är 2+ är underbara, mysiga o roliga på alla sätt o vis=) Kul att Olivia var uppe länge idag , alltid kul!
Dock blev ja lite besviken att alla vek in årorna så tidigt , jag är nämligen hur pigg som helst o har klan problem att gå i säng då jag sover själv.. men men tur att jag har ett bra jobb på så sätt, jag behlver inte vara i  det piggaste laget för att för att jobba 7 h =) Vi får hoppas på bra väder, för då ska jag o H lapa sol i sinne =)
Sen blir det suringar med peter o nina i hennes stuga, mumma!

Ne ska lägga mig och se nån bra film eller nått!

hoppas att alla ni som skakar era lurviga har en härlig kväll!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback