I seg int ommä

Jag skulle väl aldrig glömma bort dig Iduusen! =)

Vilken dag dåra... blev nöjd efter min och elins insatts på facket idag.. dom är bra att ha å göra med! Håll tummarna för förändringar nu, efter det gick vi förbi Elit o kollade läget. Eftersom dom har hus och gård så är dom så husliga och duktiga av sig=)Vill typ oxå ha gård.
Sen blev det dags för promenix i det fina vädret tillsammans med min söta ida=) På onsdag ska vi gå igen, bra med prommisar=)
Min doktor ringde mig idag förövrigt... jag hade även kikhosta, grattis till dig störda sjuksköterska som gav mig rådet att dricka vatten...bra jobbat

Aja stort grattis till Fi-Fi som fyller år idag=))




Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag vill å gå på onsdag!

Postat av: iduusseeen

hihi du älla bra va!

Men sus häng med på onsdag! Klockan 4 bäreav! =)

2009-05-25 @ 23:11:52
Postat av: erro!

stäm sköterskan=)

2009-05-27 @ 09:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback