In the blink of an eye

med ett leende på läpparna lämnade jag Lyckogränd o begav mig hemåt, påväg hem svängde jag förbi ica, mitt paket hade just  anlänt wieehoo tänkte jag o forsatta min cykeltur hemåt... Glad och liite uppspelt över paketet slet jag upp dörren och där låg det, det där kuvertet jag har väntat på tjoohoo äntligen tänkte jag. Jag slängde av mig jackan började med att riva upp kuvertet med loggan kommunals a-kassa, jag rev upp brevet  läste snabbt igenom  det och  sen en gång till, VAAA ingen jävla ersättning?, En NÖJD suckandes Ingo började därefter öppna paketet istälet, med allt det där roliga i (ooo vad jag har längtat) men vilken jävla besvikelse.. det var då dom fulaste byxor som har skådat denna dag.. skorna hade jag inte ens tagit på mig så om jag ahde fått dom gratis! LYCKAT
Får då gotta mig i att jag får tillbaka pengarna jag har lagt ut på kläderna sm jag beställde, särskilt nu när jag inte får nån jävla ersättning... värt.... ska ringa fakcet imorgon o kolla upp lite grejer....Den här våren ska verkligen jävlas..

Aja !

Nu har jag då bestämt mig för att gå ur kyrkan oxå...dom där pengar kan jag lägga på annat.. lägga dom i nån fond eller nått

tssss.... nu ska jag äta mat å tänka på annat....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback