ont i magen

Middagen är bortdukad  och all disk är bortdiskad och H ser nöjd och belåten ut.
Själv sitter jag och äter lite välförtjänt godis(jag tyckte att jag var värd det idag då jag befann mig på ica för att köpa middag...nu i efterhand ingen smart idé) och ser Greys. Har sett om alla  avsnitt från säsong 1 och fast jag minns ganska precis vad som ska hända i varje avsnitt så är det minst lika bra. Man får drömma sig bort ett tag, sitta och fantisera om all den där perfekta  kärleken som sprudar men samtidigt ta del om en hel del hemskheter... Mye mye bra...
Har just sett klart säsong 4 o ska börja på 5 nu..sen ska jag nog se om OC eller nå sånt? det var länge sen =)

Nu ska jag lägga bort godispåsen, är verkligen inte värd den nu så här i efterhand.. är inte ens så förtjust i godis längre? Men har man haft en halv kass dag och INTE FÅ TRÄNA så får man trösta sig med lite ister. Ska ut på en långpromenad imorgon så jag kan äta allt gott som ska bjudas på imorgon då vi ska fira min morbror som fyller jämt.Det blir nog trevligt!

Aja.. är det ingen som är sugen att fara till Bali eller nått i höst? snälla nån, ge mig nått att  se framemot!



Pratade just med andré! Han körde förbi norra järnvägsgatan, en balkong har ju rasat samma ! Fy farao så läskigt... o stackars lina som var där o hjälpte till=/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback