Jajjejapp..

Då hade man sett Änglar och demoner, en som jag som inte läst boken tycker faktiskt att den var helt okej, Blev ruggit sugen att läsa boken, men måste nog vänta ett tag så jag inte kommer ihåg allt=)

Eftersom  det snart är dags för den där veckan så är jag oerhört känslig och tjollrig... Det är fan otroligt att man bara genom att tänka knäppa tankar kan bilda sig en uppfattning om hur allt kommer att gå, vad som kommer hända osv...Egentligen vet jag inte ens varför? Fast joo, en liten aning har jag nog, men hur får man någon annan att förstå hur man menar?
Jag vill börja planera hösten nu, jag måste ha något att se framemot...

Aja ska bege mig isäng nu... det kommer ju en dag imorgon oxå...

Fluminlägg..?


sov gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback