....believe dreams come true

Enligt 118 100 finns det 244 länder i världen... och  jag har besökt ynkliga 14 av dessa...
Känner ni inte suget efter att utforska världen ? Vet att jag är tjatig angående detta, men jag kan bara inte sluta tänka på allt man vill göra...men hur klan ska man få tiden eller pengarna för den delen att räcka till?
Jag skulle göra allt för att vinna en stor summa pengar så jag kan sägaupp mig från jobbet å resa resa resa resa. måste nog köpa en trisslott imorgon..kanske e min dag imorgon=)

Vinner jag inte på tisslotten imorgon kan jag iaf gotta mig i att jag ska på kalas i veckan!:P Mums mums!


Ne nu ska jag jobba vidare...sen ska jag bums i säng... huur trött som helst idag...imorgon är det bara EN vecka kvar...oh my!


Kommentarer
Postat av: Moa

Själv har jag besökt sju länder, så du är iaf uppe i dubbelt.. :) Allting är relativt :D



Hör typ av dig nästa gång det är fest med dina polare som jag inte känner men vet vilka de är, typ Ida och gänget.. Vill så gärna komma in i nå nytt Skelleftegäng! Vi kvarvarande måste värna om varandra. Haha :) Nämen det vore ball att lära känna lite nytt folk! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback