what to do..

Vilken sjuk dröm jag hade inatt... drömde såklart om dig o mig tillsammans i Änglar och demoner-filmen? friskt! Slutet av drömmen utspelades i Bure-centrum tillsammans med Lucas Scott från Oth, o det som hände då vill jag helst inte ta upp nu hehe

Varför blir jag och sussie tok-mobbade för att vi ska o se Britney?? =) Ni är bara avis haha:P jag tror iaf att det kommer bli en grym show=)

--

Min vecka har pendlat från att ha varit underbar till kaotisk...jag blir fan knäpp snart....jag förstår verkligen inte varför jag lägger ner så mkt energi på saker jag inte kan göra nånting åt! jag måste ju fan börja bete mig!
tsss...

what to do what to do

ne nu ska jag bara se positivt på saker o ting, 6 veckor kvar till semester o då ska vi ha fruktansvärt skoj med bra väder o skönt folk! visst??


o min söta vovve♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback