"Albins pappa till kundtjänst"

Vilken helg! Fredagen spenderades i Boviken tillsammans med Ida och Labbe! Först blev det tacos å efterrätt(simons äppelpaj deluxe) mye mye gott. Kvällen fortsatte med ister o lite idol=) Verkligen en kanon kväll =) Måste göras om snart igen, ska iofs spendera 2 månader tillsammans snart, så vi har ju tid att hänga då haha!

Vad har mer skett denna helg...hrm...jo vi har haft inbrott i vårat förråd på getberget! PEPPEN! 4 jackor-2 resväskor plus alla dvdfilmer förutom andrés riddarfilmer(lite komiskt)...jävligt bittert....o vad är det för något jon till tjuv som snor dvdfilmer men inte min nya snowboard? Han kan ju inte ha alla hästar i hagen!
Trots allt fick jag en trevlig kväll, hälsa på mina svärföräldrar o hade en sån tur att jag fick låna deras sittplater till hockeyn, så jag tog med mig Cider-Elin! O vilken match vi fick se..härligt med vinst o detta firades med öl i periodpauserna. Därefter begav vi oss till SnutElin för lite förfest, sedan S8..en riktigt trevlig kväll då oxå!

Gillar även mitt o Idas samtal inatt hahaha , men vi går inte in mer på det tror jag!

Blää vad jag saknar andré idag, må boka biljett snart så jag får träffa han en sista gång innan vi åker!

Ne ska bege mig till soffan å börja söndagens degande framför tvn=)



Kommentarer
Postat av: Janni

Otrevligt med inbrott, men precis: varför lämnade de kvar din snowboard, konstiga tjuvar!

2009-10-05 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback