12.51

Följande saker har vi lärt oss av denna helg:

* Pizzamackor a la Elin är  typ det godaste som finns
* Visst vet vi redan att man aldrig ska sminka sig onykter?
* Dansa och sjunga till bra musik på statt är kung, men mima nästa gång(hes o halsont kan väntas annars)
* Sov alltid mer än tre timmar om man ska orka med en hel dag med jobb, hockey o fest
* Det är bra att ha vänner som bor utspritt i stan, myntgatan 5I passade utmärkt en helg som denna
* Jag måste hitta på bättre smeknamn till mina Elinsar
* Parkera aldrig bilen längre bort än några hundra meter från jobbet...30min i gångavstånd är inte okej
* Sverige är inte nog bra för VM
* Det är underskattat att ha namnsdag
* Kommer jag in som polis kommer jag ej att välja skellefte under min aspirantperiod(man känner för många här)
* Dissa Aik-spelare är det enda rätta
* JAG blir fortfarande mest tärd på eftermiddagen( jag vet vad som väntar med andra ord..)

Nu börjar vi bara nedräkningen iaf..

13 dagar kvar i skell
4 dagar kvar tills min love kommer hem till mig!
Lika många dagar kvar tills ansökan om skolan ska vara inne..vad klan ska man söka ida??


Ska lägga mig i ryggläge nu i soffan...hoppas H slumrar till en stund så även jag får vila ögonen!

BAJBAJ






Kommentarer
Postat av: !!!!!!!!!!!!!!!!!!

whaaaat, sista dagarna att söka skola?! på rikg?! vad ska vi söka? måste bestämma på tisdag, hahaha.. blir en heldag på kafe! haha. Sov du lillenman

2009-10-11 @ 15:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback