en hel vecka med trevligheter o massa mys!

André är snart påväg hem....jag saknar dig redan lillgrisen...du är det bästa jag har!
Veckan har varit helt underbar, mys mys mys, träffat massa kompisar o i lördags hade vi världens bästa
fest i falket! =) Att jag tappade rösten o blev lite snuvig på köpet det får man ta=)
Var även med om världens pinsamaste grej under fredagen.. kan dock ej berätta det här!haha=)

Så nu mina damer och herrar tänkte jag bjuda på några bilder från lördagen(tack anna som sprang runt med kameran hela kvällen o fotade):



   

    

   



  

Gott o bladat med andra ord! Internet går sjukt segt så nu orkar jag inte lägga upp nå mer..
jobbar som sagt min sista natt nu hos H! Känns rätt blandat måste jag säga... vi hade styrt upp en jätte trevlig middag hos H nu  ikväll, trevligt att träffa alla tjejer nu innan man åker!

har mkt att gör aimorgon,. så det blir nog ingen större uppdatering=) HEJ SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback