Resfeber

Dags för storstädning i mitt lilla rum här i bure!!awesome! jag ska även vara duktig att ta tag i mina skor, rengöra o stoppa ner dom i lådor..det ärdags nu!

Inatt hade jag världens jobbigaste dröm...jag, ida och ett helt busslass til med folk skulle då ut och resa. Busschaffis var Andreas(en av jurymedlemarna i Idol)...det jobbigaste med drömmen var att jag hade glömt att packa ALLT viktigt...så jag fick en halvtimme på mig att leta reda på allt...tror ni att jag hann? NJA! Så jag vaknade i panik!  Tror ni att resfebern har börjat eller?=)

Annars är väl allt rätt bra..min kamera verkar vara vattentät förutom  på ett ställe..kanske måst elämna in den ! Gah..får hoppas att jag får en nu på direkten..



Bjuder på nå gamla hääärliga!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback