Torsdag

Fan så skönt det var att få sova ut imorse=) länge sen sist!
idag har jag inte gjort så mkt alls...hann bara med att träna sen var det dags för jobb -igen...
Är så glad att jag är ledig ihelgen(tycker inte att H-passet räknas).. ska bara göra roliga saker ! =) För på måndag är det bara 3 arbetsveckor kvar innan vi åker, så jag har mkt att stå i...blev dock huuur peppad som helst efter jag fick se Elin och Zandras bilder från Bali.. elin har en likadan kamera som mig så det verkar lovande! Ska ta massa fina bilder=) wiie!
---
Annars händer det fan inte mkt skoj!! Vart är alla ni roliga som ska förgylla min vardag??
Som jag sagt tidigare så ska jag försöka att inte tänka så jävla mkt! Men det går sååådär va!??
Ibland längtar jag tillbaka till förr... Klanen var är ni?? Ne saker och ting är inte alls osm det brukar....känner mig ensam idag..tur att jag har min söta ida att leka med imorgon!Då ska det planeras o taggas för resa...=)
Nu ska jag ringa min söta pojkvän och se om han kan få mig på bättre tankar!
---


 På återseende!


Kommentarer
Postat av: Belin

Men häääär är jag !! Jag vill träffa dig snart ju!!

Kramar

2009-10-01 @ 22:16:12
Postat av: ElinS

Jag är ju här! Vi skulle väl träffas ikväll?!

2009-10-03 @ 11:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback