wiiehhoo!

Äntligen har det börjat likna nått! Packningen är snart klar å jag känner peppen! =)
Igår jobbade jag sista passet på ett bra jäkla tag! =) Skönt med en 2 månaders lång semester!
Under kvällen fick jag besök av Elin(som även åt middag med mig) Susanne Emma o Lina! Kommer att sakna er!!
Jag hann även förbi Elit på Ljusexperten, den lilla rackaren som ska flytta till homeavan, men jag kommer o hälsar på =)

Nu ska jag återgå till det packningen! har bara ett litet dilemma kvar...vad klan ska jag resa i för tröja?
HEJ SÅ LÄNGE!

(ps. stor puss till dig andrej)


Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja här på jobbet missar ni då inget! Min lördag har bl.a bjudit på: Räkningar, inställning av timern till radion och Musli-kok! Jag tror helt seriöst att H jävlas med mig:P

2009-10-24 @ 17:16:05
Postat av: bbling

haha inte okej! =)

2009-10-24 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback