Äntligen!

Jag har äntligen bokat en resa till Borlänge=)) den 17 september åker jag o stannar nästan en hel veckan=) Då får jag en bra uppladdning för pliktverket=) GAH vad jag längtar!

Idag har jag som sagt hängt med ELin en liten stund.. hann även med att gå förbi marre och lindy för lite inhandling av idprodukter och bokning av färgning (EJ vackert nu)
Efter det for jag o EMma och var duktiga på 360, helt sjukt jävla jobbigt var det idag? Vart har alla muskler tagit vägen! Ingen vet!
Imorgon ska vi prova på ett nytt pass...ett liknande boxpass skulle jag tro! Blir spännande!

Nu ska jag fortsätta med mina kläder....


Kommentarer
Postat av: mamma

vilken jobbardag vi har idag

2009-09-02 @ 15:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback