Babe

Någon som har en bra pepplåt att ge mig? Jag känner mig taggad nämligen!=)

Bara två veckor kvar tills jag får träffa min söta Patchew!JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG!

Jag har fan inget att skriva idag haha..som vanligt då...förutom att jag blev stoppad av en jävligt söt polis idag, jag fick visa körkortet å blåsa..självklart gick det hur bra som helst, grejen var bara den att för det första var  jag apskabbig(åkte just från jobbet) att jag i samma veva fick en allergichock gjorde fan inte saken bättre, snor-tårar-o röda ögon...vilken babe va?
Måste ha sett ut som en stoorknarkare haha men vem vet det kanske var min blivanade kollega vem vet?

Nu bli det true blood å sen ska jag tamme klan göra mig ett fotbad...!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback