Det känns bra idag ska ni veta!

Det är söndag och vi ser äntligen slutet på den här helgen. Inte för att den varit tråkig på något sätt (skönt med jobb å tjejmiddag igår, länge sen jag skrattade såååå mkt)men för imorgon är det måndag vilket innebär att det bara är 11 dagar kvar tills jag får träffa min söta andrej! =)

Igår var vi som sagt ett par tjejer och åt middag hos Emma...hade någon sett eller hört oss hade dom nog trott att vi hade haft fest med mkt alkohol men icket, vi kan vara sjuka och ha jävligt skoj ändå! =) Jag tror nästan att träningsvärken i magen beror på allt skratt  istället för  den tuffa träningen igår! =)
Att jag sedan fick sova över hos susanne och emil och inviga deras nya bäddsoffa var inte dumt det heller..sov hur gott som helst...jag är även stolt över mig själv att jag kom ihåg att sätta mobilen på ljudlöst, 3 missade samtal från andré(plus ett röstmeddelande) sen ett missat från Lukas(som befinner sig på bröllop,är det inte dags för er snart?=) Så det var tur för er att jag inte hade ljudet på, stackars ingo skulle ju upp och jobba! =) haha!

I veckan har jag en hel del planer..lunch med krisse imorgon! Blir trevligt! Hade även tänkt mig en runda på stan? Nån som ska med?
Eftersom jag jobbar dag tisdag-torsdag så blir det bara kvällsträningar...middag någon?=)
Jag och Ida ska nog även styra lite festligheter p ålördag? Sen har vi tacomiddag på söndag i bure( då vet du mor) Vi måste ju börja planera resan lite!:P

Det känns bra idag ska ni veta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback