En månad kvar!

Då var jag hemma i stan igen då! Efter en vecka hos André i Borlänge + 3 dagar i stockholm är jag mer än nöjd!
Att fått vara på pliktverket och utföra de sista testerna kändes bra.... fick en idiot till psykolog men hade istället två bra poliser under polisintervjun.. nu är det bara att hålla tummarna på att jag tar mig in..endast 140 av 900 som fick komma till  pliktverket(ca.8000 sökande totalt) tar sig tillsist in på skolan´..så tar jag mig in ska jag vara jäkligt nöjd!

Gårdagen spenderades hos Elin o Mange...mysigt som vanligt!

Idag är det dock jobb som gäller...jobbar även extra imorgon...bra med pengar.. men jag hade helst varit ledig imorgon=)
Jag och ida har iaf städat hos H, nu är det tamme klan skärpning för alla iblandade...kan ju inte få se ut hur som helst! =) Om jag fick bestämma skulle det se ut så här jämt..städat,snygg och dammfritt!!

---

Varför måste jag lägga ner så mkt energi på saker som absolut inte spelar någon som helst roll?
vad beror det på??
Magkänslan jag har nu vill jag bli kvitt men hur?



Bild stulen av Ida-gumman!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback