GRATTIS IDA

Vilken helg...att jag var fortfarande var bakis då jag vaknade imorse var inte helt oväntat..
Vi började iaf helgen med en trevlig fest hos ida i boviken! goda drinkar, härlig sällskap, målade naglar och simon fick platt hår! Syskonen Eriksson blev även "portade" en gång var men kom sig in tillslut, vi drack shotar fast vi inte skulle och "efterfesten" med Elit o Co var topp 5!(länge sen ajg skrattade så mkt) men varför filmade ingen våra MJ moves!
Söndagen bestod av bakishäng hos elit...jag var en fattig räv som kräktes och mådde skit.. jag o ida fick oss tillslut till bure iaf för lite tacomiddag o planering av resa...det blev ingen planering..det blev en mysig söndag med lite film istället=)Tack tjoppa!

Just nu är det jobbhäng som gäller.. 3 dagar kvar nu till andrej men jag känner mig nästan lite deppad...jag vill inte att min resa dit ska ta slut..känns underbart att få träffa honom men samtiditgt tråkigt att behöva lämna han igen....=/ knäppa ja!

Idas dag idag! grattis babe!

Nu ska jag pröva äta lite mat igen... känner mig rätt hungrig faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback