Tisdag del 2

Vitberget är en av få platser här i skellefte som jag inte är less att befinna mig på o vad vackert det är nu när det blivit höst! =) Mer av fina höstdagar åt folket!
Promenad där på torsdag?
Funderar även att ta mig en simtur på torsdag..får se om jag hinner..har nog ingen bil på torsdag så det lär väl bli att gå från stan till MB hodden..hrm får la se hur jag styr upp detta=)

nu ska jag se lite hockey! Inte dumt att kunna se hockey under arbetstid:P Men på lördag kan det faktiskt bli livehockey? vore jävligt skoj! En öl på det? tåls att tänka på!


(Skulle lägg in en bild som vi tog idag, men det verkar inte gå!! o varför inte det? hatar när det jävlas)


Bjuder på en annan pärla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback