Ingo=Lisbeth Salander

Igår fick jag ett efterlängtat samtal...min söta Joja ringde från Paris!=) Vi hade så ofantligt mkt att prata om..var nämligen ett bra tag sen sist...men förhoppningsvis blir det oftare nu när jag är bosatt i Bureå!

Min dag än så länge har varit rätt bra..fick äntligen sova ut lite! Har varit så förbannat trött hela veckan(måste vara alla dagturer?) så imorse var jag värd en sovmorron! =) Vid lunch var jag och Emma duktiga och for å tränade...spinning o barbell stod på schemat..sjukt jobbigt..men det börjar kännas bra nu=) Vi är på gång :P
Jag har även hunnit med att vara förbi Marre och hämta mitt smink...är mkt nöjd över mina inköp och till vilket pris då!

Helgen består som sagt av jobb... började fyra idag(var här redan halv tre men det må ju va, alltid lika trevligt att träffa Ida) och jobbar då till imorgon...jobbar även h-passet imorogn och dygn på söndag..Så det blir en lugn helg..blir grill o chill med några trevliga damer imorgon..ska även tigga till mig en sovplats i stan tänkte jag:P

Just nu sitter jag å ser sverige-norge..vilken tragisk start?? 2-0 i baken ...iche baaaa..


Blev ruggit besviken idag....lättpåverkad  som jag är när (det kommer från dig )så har jag  börjat  fundera...Men vem ska man lita på...dig, mig själv  eller alla dom andra som är sååå positiva angående detta att jag kan inte tro att dom skulle kunna ljuga om det? hrm..



Snart är det iaf dags att se Flickan som lekte med elden! Kanske blir att se den i borlänge?
Drömde även inatt att jag var Lisbeth Salander, jag var även nära på att bli dödad..var nästan exakt som i boken..läskigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback