Benvärk

Jag har benvärk haha:) Men det känns bra det här! Körde spinning i eftermiddags så det kommer garanterat bara bli värre, men det är kul att ha börjat träna igen!
Imorgon blir det nog bara en promenad eller så... Ska på inskolning imorgon så jag hinner nog inte med nå annat..
Det känns verkligen bra idag... grabbarna grus och min fina Emma förgyller verkligen min vardag.. dom är bara för härliga!
Längtar  dock efter min underbara Patchew.. men förhoppningsvis är det inte så länge kvar innan vi träffas igen...

Jag ser även framemot allt besök jag kommer att få dom närmaste veckorna (?).. mamma ska ju komma ner,kanske samtidigt som Gunn-Britt vad tror ni om det? Sen kommer pappa i slutet av juni... men alla ni andra tycker jag ska boka in en tripp omgående.. saknar er mina finaste..

Nu blir det söndagsmys i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback