:)

Igår blev det Fredagsmys här på Granängsringen. Jag och Daniel fixade gomiddag o köpte gofika till Nicke, sen blev det tv-tittande och ett glas vitt. Fina grabbar det där. Idag har jag tagit sovmorron! Hur skönt var inte det då?
Är även ensam hemma idag eftersom Nicke jobbar och Daniel är med tjejen på Ikea =) Själv ska jag ta mig en lite joggingrunda till centrum och köpa ett nagellack och sen springa hem igen :)
Ikväll ska jag försöka övertala Fredde, Amanda o gänget att se bio med mig:) Får se hur det går!

Hoppas ni alla får en bra lördag, hörde att det snöade hemma?? Inge kul!

PUSS


Jag och Jojje =)


Kommentarer
Postat av: ida

men hej! sötare ungar får man ju leta efter!

2010-04-17 @ 15:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback